Większość branży firmowych nie może sobie pozwolić na to, aby nie istnieć w internecie. Nawet swego rodzaju statyczna wizytówka jest w pewnym sensie odpowiedzią na zapotrzebowanie potencjalnych klientów. Dobrym miejscem, aby promować firmę w internecie są wszelkiego rodzaju serwisy społecznościowe. Najpopularniejszym jest Facebook. Jest między innymi również Instagram, który jest dość często wybierany przez firmy, które przywiązują wagę do tworzenia marki wizualnej swoich produktów oraz LinkedIn. Jeśli chodzi o ten ostatni to dość często jest on niedoceniany wśród przedsiębiorców. Warto więc zastanowić się do jakich celów można wykorzystać ten serwis społecznościowy i jakie to może przynieść korzyści firmie.

Wiedza ekspercka na wyciągniecie ręki

Użytkownicy szukający informacji eksperckiej mogą ją odnaleźć właśnie w tym serwisie. Firmy doskonale zdają sobie z tego sprawę i na swoich profilach publikują ciekawe elaboraty związane z ich branżą, produkcją i usługami. Pozwala to na zdobycie zainteresowania wśród osób działających w podobnych branżach, na wymianę poglądów oraz na możliwość zdobycia nowych kontrahentów. To właśnie chęć nawiązania nowych znajomości i relacji biznesowych jest motorem działań na LinkedIn. Tego typu relacje biznesowe oparte na wiedzy pomogą firmie jeszcze bardziej się rozwinąć.

LinkedIn dla firm

Szerokie możliwości zdobycia wymarzonej pracy

Firmy publikują na swoich profilach oferty pracy, zwykle są to oferty nigdzie wcześniej nie publikowane. Pozwala to więc zwiększyć prawdopodobieństwo odnalezienia osób posiadających konkretną wiedzę i umiejętności. Wynika to z prostego faktu – osoby śledzące wpisy eksperckie będą dużo bardziej zainteresowane w nawiązaniu kontaktu z firmą w formie współpracy lub po prostu w formie zatrudnienia. Na uwagę zasługuje też fakt, że patrząc na prowadzenie LinkedIn, to właśnie on jako jeden z nielicznych portali dysponuje zaawansowaną wyszukiwarką ofert pracy. Dodatkowo oferty pracy pochodzą z różnego rodzaju innych stron internetowych, więc można śmiało powiedzieć, że jest to w pewnym sensie agregator ofert pracy w jednym miejscu. Doświadczone firmy widzą w tym duży potencjał i wiedzą jak wykorzystać możliwości LinkedIn właśnie pod kątem osób, które aktywnie poszukują pracy.

Informacje dla inwestorów

To świetne miejsce, aby publikować tutaj różnego rodzaju statystyki, bilanse zysków i strat, plany lub pomysły na rozwój firmy. Wszystko to w formie wpisów na profilu firmowym. Można dzięki temu trafić na podatny grunt i zyskać nowych inwestorów dla przedsiębiorstwa i otworzyć zupełnie nowe perspektywy rozwojowe.

Więcej informacji na temat obsługi konta firmowego LinkedIn znaleźć można na stronie https://in.48.media