Telefon biurowy stacjonarny dlaczego warto go mieć?
Przedsiębiorcy zakładający dziś swoje firmy, bardzo często rezygnują z posiadania telefonów stacjonarnych. Osoby prywatne nie używają ich już niemal wcale. Kojarzymy je przede wszystkim z instytucjami. Jednak, czy na pewno warto rezygnować z telefonu biurowego przewodowego?
Telefon stacjonarny, numer stacjonarny operator konwencjonalny
Telefon biznesowy(biurowy, bezprzewodowy) często jest przez nas utożsamiany z numerem stacjonarnym i z konwencjonalnym operatorem. To z kolei dla wielu młodych przedsiębiorców wydaje się mało nowoczesnym rozwiązaniem, generującym duże wydatki. Czy jednak na pewno? Warto przejrzeć prepozycje firm oferujących telefony IP , aby przekonać się, że posiadanie takiego telefonu może być korzystnym rozwiązaniem.
Uwaga! Telefon biurowy stacjonarny nie oznacza konieczności korzystania z oferty konwencjonalnych operatorów!
Wielu przedsiębiorców jest zdania, że najlepiej zrezygnować z telefonów stacjonarnych, ponieważ oferty operatorów telefonii klasycznej, nie spełnia ich oczekiwań. Korzystanie z ich propozycji jest po prostu nieopłacalne dla firmy: nadal drogie rozmowy telefoniczne, zwłaszcza międzynarodowe czy wysoki abonament, albo bardzo długi czas umowy skutecznie odstraszają. Należy jednak pamiętać o tym, że korzystanie z telefonu biznesowego biurowego, nie jest jednoznaczne z korzystaniem z ofert konwencjonalnych operatorów. Telefony IP i telefony SIP można z powodzeniem stosować w połączeniu z telefonia internetową. Dzięki temu można znacznie zmniejszyć rachunki za połączenia wystarczy znaleźć taniego operatora i mieć połączenie z Internetem. Jednocześnie nie traci się możliwości korzystania z szeregu funkcji telefonów stacjonarnych, które przez lata były udoskonalane właśnie po to, aby pracownicy biurowi mogli cieszyć się jak największa wygodą w pracy.
Numer stacjonarny a wizerunek firmy
Duże firmy i instytucje zawsze posiadają numer stacjonarny. Dlaczego? Zaufanie społeczeństwa jest bowiem znacznie wyższe do firm, które posiadają numer stacjonarny. Dzieje się tak dlatego, ponieważ klienci takich firm uważają, że kontaktują się z poważną firma, posiadają swoją siedzibę główną, w której zawsze znajdzie się pracownik mający czas na rozmowę i wyjaśnienie pilnej kwestii. Telefonu komórkowego można nie odebrać, można być poza zasięgiem etc. Jednak, jak już zostało wspomniane, aby korzystać z numerów stacjonarnych, nie trzeba posiadać wieloletniej umowy z konwencjonalnym operatorem. Można skorzystać z telefonii VoIP i profesjonalnego telefonu IP, a także telefonów SIP, które gwarantują bardzo wysoką jakość dźwięku. Operatorzy telefonii internetowej gwarantują możliwość wyboru numeru telefonu krajowego i zagranicznego, a dodatkowo wiele innych korzyści: numery wewnętrze dla dla firmy, przekierowywanie połączeń, kolejkowanie połączeń, telekonferencje, nagrywanie połączeń, dialera telefonicznego, wirtualne call center i wiele, wiele innych. Jeżeli dodasz do tego wysokiej jakości telefon konferencyjny , możesz cieszyć się wieloma przydatnymi funkcjami, które sprawią, że praca będzie bardzo wydajna i wygodna, a klienci zadowoleni.
Telefon stacjonarny pozwala dbać o swoich pracowników
Jeżeli firma wyposażona jest w telefony stacjonarne, jednocześnie bardzo mocno zarysowane są granice pracy pracownik wychodzący z biura nie ma obowiązku odbierania telefonów, kontaktu z klientami i może naprawdę wypocząć po to, aby następnego dnia być w pełni sił fizycznych i psychicznych i wydajnie pracować. Wyposażenie pracowników w telefony komórkowe zaciera granice pomiędzy czasem pracy, a wypoczynkiem, co prowadzi do zmniejszonej efektywności oraz problemów personalnych.
Autor: Zewnętrzny materiał partnerski