Co tak naprawdę kryje się za dobrą stroną internetową, a więc jakie są elementy, które wpływają na to, że witryna firmowa może poprawić wizerunek i sprzedaż przedsiębiorstwa? Aby odpowiedzieć na to pytanie należy na początek spojrzeć na to jakie są elementy składowe witryny internetowej, a więc za co dokładnie płaci firma, która zleca stworzenie strony www.
Kompleksowe stworzenie strony firmowej
Agencja marketingowa 48 Media, w ofercie której znajdziemy tworzenie stron internetowych dla firm może poszczycić się tym, że projektują oraz uruchamiają witryny internetowe w sposób kompleksowy. Oznacza to, że dbają o każdy, nawet najdrobniejszy aspekt, więc takimi rzeczami jak odpowiedni hosting, rezerwacja domeny i inne techniczne kwestie klient nie musi się zajmować. Pełną ofertę można znaleźć pod adresem https://48media.pl
Domena, hosting i pliki
W uproszczeniu można powiedzieć, że strona internetowa składa się z trzech zasadniczych elementów:
- Domena to po prostu adres strony, który wpisujemy w przeglądarkę. Warto w tym momencie zadbać o to, aby był to adres łatwy do zapamiętania oraz kojarzył się z działalnością firmy. Najprostszym i najbardziej efektywnym rozwiązaniem jest zastosowanie nazwy firmy jako adresu www.
- Hosting to miejsce na zewnętrznym komputerze (serwerze) na którym muszą znajdować się pliki, które odpowiadają za wyświetlenie strony w przeglądarce internauty. Warto zadbać o taki hosting, który nie będzie awaryjny i powinien działać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
- Pliki są w uproszczeniu elementami, które wpływają na to jak prezentuje się strona www. Są to pliki HTML, graficzne i inne, które współdziałają ze sobą tworząc odpowiedni obraz tego co zobaczy internauta po wpisaniu adresu firmowego w swojej przeglądarce.
Zawartość strony
To niezwykle ważny aspekt, bo tutaj możemy zdecydować czy ma być to prosta wizytówka czy może rozbudowana strona internetowa pozwalająca na przykład składać zamówienia online. Tego typu kwestie dobrze jest skonsultować z doświadczonymi pracownikami z agencji marketingowej, którzy podpowiedzą w jaki sposób najbardziej optymalnie przygotować witrynę, aby była w pełni konkurencyjna w porównaniu do innych firm działających w tym samym obszarze rynku. Najtańsza wersja strony to zwykle estetyczna i prosta witryna z formularzem kontaktowym, ale z czasem można pokusić się o to, aby założyć blog firmowy, przygotować sklep internetowy – możliwości są nieograniczone i w miarę tego jakie będą oczekiwania klientów można zdecydować się na jej rozbudowę w dowolnym momencie.