Aby uzyskać dodatek węglowy, trzeba się o niego ubiegać do 30 listopada bieżącego roku. Podstawą, do otrzymania 3 tys. zł., jest poprawnie wypełniony wniosek. Na naszej stronie zamieściliśmy do pobrania prosty i użyteczny samouczek, który pomoże to zrobić.

Wnioski można składać w formie papierowej lub elektronicznej. Wydrukowane blankiety dostępne są w budynkach Urzędu Miasta i MOPSu. Tam też istnieje możliwość złożenia ich w sposób tradycyjny. Mieszkańcom, którzy zdecydują się na taki tryb Magistrat, oferuje w razie problemów podczas wypełniania dokumentacji pomoc urzędnika. Możliwe jest również złożenie formularza za pośrednictwem internetu, pobierając wzór wniosku dostępny na rządowej stronie internetowej. W tym przypadku z pomocą w dopełnieniu formalności przyjdzie nam: platforma epuap, podpis kwalifikowany, lub profil zaufany. Bardzo ważne jest, aby wnioski elektroniczne poprawnie zaadresować. W tej formie powinny one być wysłane wyłącznie do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej.

Dowiedz się jak poprawnie wypełnić wniosek, z instrukcji do pobrania poniżej.

Do pobrania: 
ZałącznikWielkość
Plik jak_wypelnic_wniosek_o_dodatek_weglowy12.docx30.55 KB